Job category:
Job description
Feladatok:
- A vállalkozás háttéradminisztrációjának ellátása, megszervezése
- Céges bankszámla kezelése, utalások indítása
- Meglévő és új partnerekkel való kapcsolattartás, magyar és angol nyelven
- Ügyfelek megrendelések fogadása és visszaigazolása emailben és telefonon egyaránt
- Munkalapok feldolgozása, hiányzó adatok begyűjtése, teljesítésigazolások elkészítése, számlázás, számlák nyilvántartása, kintlévőségek kezelése
- Gépjármű flottával kapcsolatos szervezési és adminisztratív tevékenységek ellátása (műszakik, szervizelés, biztosítások)
- Szakterületekkel szoros együttműködés a megrendelt szolgáltatások gördülékeny kivitelesése érdekében (könyvelővel, jogásszal, munkavédelmi felelőssel, szervízüzem dolgozóival)
- Pályázatokkal kapcsolatos határidős adminisztratív feladatok elvégzése
- Ügyvezető, művezető, tulajdonos munkájának támogatója
- A szervízszolgáltatások nyújtásához szükséges műszaki árajánlatok és költség kalkulációk elkészítése vezetői / tulajdonosi instrukciók alapján
- A megrendelés teljesítéséhez szükséges anyag és alkatrészek beszerzése, csomagküldő szolgáltatók koordinálása, kritikus alkatrészhiány esetén személyes árubeszerzés szakáruházakból
Elvárások:
- Minimum érettségi
- Kommunikációs angol nyelvtudás, szóban és írásban is
- Pénzügyi területen szerzett tapasztalat vagy közgazdasági végzettség
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű Word, Excel ismeret
- Pontosság, precíz munkavégzés
- Billingo számlázási program ismerete előnyt jelent
A
munkáltató ajánlata:
- Éves bónusz
- Munkábajárás támogatása
- Szakmai kihívás, fejlődési lehetőség
- Családias légkör
A munkavégzés helye:
Veszprém
A
munkáltató profilja:
A Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. ipari szervízszolgáltatások nyújtásával foglalkozó partnere számára toboroz szakembereket.