Workplace:

Contact person:

Paksi Kriszta

Email:

03806@hr.manatwork.hu

Phone:

+36 20 911-5756

Job description

Feladatok:

A munkakör jelentős része adminisztrációs jellegű, így olyan jelöltet keresünk, akit jellemez az adminisztrációs precizitás és a monotóniatűrés, azaz kedveli, ha típusában ismétlődő feladatokat kell rendszeresen és hosszútávon végeznie - alaposan, hibamentesen.

A leendő kolléga feladata, hogy végig vezesse a vállalkozások előzetes időpontegyeztetést követően érkező képviselőit a forráshoz jutás adminisztrációs folyamatán, és támogassa őket az elbírálási időszakban.

Kapcsolatot is kell tartani a vállalkozókkal, melynek keretében igényeik felmérése és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatások, pénzügyi termékek ajánlása is a munkakör részét képezik.

Napi legfeljebb 3-5 ügyintézés várható, melyek előre kiszámíthatóan, tervezhetően történnek időpontegyeztetéseket vagy időpontfoglalásokat követően.

Előbbiek mellett évi legfeljebb 2-3 alkalommal segítséget kell nyújtania a megyei vezető irányítása alatt szervezett helyi rendezvények, workshopok megrendezésében, koordinálásában.

Egyéb tudnivalók:

Az iroda újonnan nyílik májusban, így Ön lesz az első munkatárs, akinek működtetnie kell - önállóan. Ideális jelöltünk emiatt szívesebben dolgozik egyedül, mint csapatban, és nem igényel napi szintű konzultációt a betanulást követően.

Közvetlen felettese a megyei vezető, aki felé heti és havi szintű jelentések, kimutatások készítése is része a feladatkörnek.

A vezetőség legkorábban az iroda nyitását követő egy év múlva a csapat bővítését is tervezi, legfeljebb 2-3 fővel. A kiválasztott kollégának a csapat felépítése nem, de a mindennapi ügymenetek mentén való vezetése, irányítása feladata.

Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség - közgazdasági és/vagy pénzügyi végzettség
  • Pénzügyi adminisztratív tapasztalat
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Jó kommunikációs és tárgyalási készségek
  • Alapfokú angol vagy egyéb nyelvtudás

Előny:

  • Pályázatírás, ingatlan közvetítés, pénzügyi területen (KKV ügyfélkezelés, biztosítások) szerzett adminisztratív tapasztalat

A munkáltató ajánlata:

  • Motiváló alapbér és egyéb juttatások
  • Kihívásokkal teli munkakör
  • Lendületes vezetői csapat támogatása és teljesítményorientált munkatársak

A munkavégzés helye:

Veszprém

 

 

*

Last name: *
First name: *
E-mail address: *
Phone: *
    (+36801234567)
CV:

**

**

**


Pénzügyi szervezési előadó pozícióba keressük új munkatársunkat!...

Ingatlan értékesítő munkakörben keresünk munkatársat Veszprémbe!...