A MAN AT WORK CALL-CENTER SZOLGÁLTATÁSA AZON VÁLLALATOK SZÁMÁRA ALAKULT, AKIKNEK FONTOS, HOGY:
- naprakész információhoz jussanak,
- telesales-t alkalmazva vonzóvá tegyék szolgáltatásaikat,
- feltérképezzék partnereik, megrendelőik igényeit,
MINDEZT SAJÁT MUNKAERŐ BEVONÁSA NÉLKÜL.
ÉRDEMES CALL-CENTERÜNKET VÁLASZTANIA, AMENNYIBEN:
- Új terméket, szolgáltatást tervez
- Bővíti partnerkapcsolatait, és szeretné megkímélni magát és kollégáit a hideghívások okozta stressztől
- Szeretné felmérni kollégái, vagy konkurense reakcióját egy átlagos kapcsolatfelvétel során
- Frissíti adatbázisát
- Érdekli, partnerei véleménye a vállalkozásáról
PIACKUTATÁS | |
MYSTERY SHOPPING | |
IDŐPONT-EGYEZTETÉS | |
ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS |
KOLLÉGÁINK KÖNNYEDÉN VESZIK A HIDEGHÍVÁSOK OKOZTA AKADÁLYOKAT, MELYEK A LEGTÖBB EMBER SZÁMÁRA KELLEMETLENEK.
ÍGY DOLGOZUNK:
1. Feltérképezzük, hogy milyen szolgáltatás a legmegfelelőbb Önnek.
2. A megadott információk alapján összeállítjuk a kérdéssort, majd megírjuk a telefonos scriptet, amely alapján kollégáink a hívásokat vezetik.
3. Felkészítjük kollégáinkat a projektre: ismereteket szereznek az Ön vállalkozásáról, a projekt céljáról, a célközönségről. Megismerik a scriptet.
4. Elkezdjük a hívásokat supervisori felügyelettel. Az első két óra után, ha szükséges, optimalizáljuk a szövegezést.
5. Folyamatosan nyomon követjük és összesítjük az eredményeket.
SZOLGÁLTATÁSUNK TARTALMAZZA:
- a technikai háttér és
- a Call Center Supervisor biztosítását
- a bevezető script elkészítését.
LEGYEN A PARTNERÜNK, MERT:
- Átvállaljuk a telefonos kommunikáció megterhelő feladatát,
- az előkészítés, szövegírás, betanítás, terhe nélkül eredményre juttatjuk,
- adatböngészés nélkül kész statisztikát adunk,
- megbízását bizalmasan kezeljük.
AJÁNLATKÉRÉS: