Önéletrajz feltöltés

Man at Work - Call Center

A MAN AT WORK CALL-CENTER SZOLGÁLTATÁSA AZON VÁLLALATOK SZÁMÁRA ALAKULT, AKIKNEK FONTOS, HOGY:

  • naprakész információhoz jussanak,
  • telesales-t alkalmazva vonzóvá tegyék szolgáltatásaikat,
  • feltérképezzék partnereik, megrendelőik igényeit,

MINDEZT SAJÁT MUNKAERŐ BEVONÁSA NÉLKÜL.

ÉRDEMES CALL-CENTERÜNKET VÁLASZTANIA, AMENNYIBEN:

  • Új terméket, szolgáltatást tervez
  • Bővíti partnerkapcsolatait, és szeretné megkímélni magát és kollégáit a hideghívások okozta stressztől
  • Szeretné felmérni kollégái, vagy konkurense reakcióját egy átlagos kapcsolatfelvétel során
  • Frissíti adatbázisát
  • Érdekli, partnerei véleménye a vállalkozásáról
 
Man at Work - Call Center PIACKUTATÁS
Man at Work - Call Center MYSTERY SHOPPING
Man at Work - Call Center IDŐPONT-EGYEZTETÉS
Man at Work - Call Center ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS

KOLLÉGÁINK KÖNNYEDÉN VESZIK A HIDEGHÍVÁSOK OKOZTA AKADÁLYOKAT, MELYEK A LEGTÖBB EMBER SZÁMÁRA KELLEMETLENEK.

ÍGY DOLGOZUNK:

1. Feltérképezzük, hogy milyen szolgáltatás a legmegfelelőbb Önnek.

2. A megadott információk alapján összeállítjuk a kérdéssort, majd megírjuk a telefonos scriptet, amely alapján kollégáink a   hívásokat vezetik.

3. Felkészítjük kollégáinkat a projektre: ismereteket szereznek az Ön vállalkozásáról, a projekt céljáról, a célközönségről. Megismerik a scriptet.

4. Elkezdjük a hívásokat supervisori felügyelettel. Az első két óra után, ha szükséges, optimalizáljuk a szövegezést.

5. Folyamatosan nyomon követjük és összesítjük az eredményeket.

SZOLGÁLTATÁSUNK TARTALMAZZA:

  • a technikai háttér és
  • a Call Center Supervisor biztosítását 
  • a bevezető script elkészítését.


LEGYEN A PARTNERÜNK, MERT:

  • Átvállaljuk a telefonos kommunikáció megterhelő feladatát,
  • az előkészítés, szövegírás, betanítás, terhe nélkül eredményre juttatjuk,
  • adatböngészés nélkül kész statisztikát adunk,
  • megbízását bizalmasan kezeljük.

 

AJÁNLATKÉRÉS:

* *
* *
*
*

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező!